Dusty Rose Leopard Print Denim Jacket with Pockets
Dusty Rose Leopard Print Denim Jacket with Pockets
Dusty Rose Leopard Print Denim Jacket with Pockets
Dusty Rose Leopard Print Denim Jacket with Pockets
Dusty Rose Leopard Print Denim Jacket with Pockets
Dusty Rose Leopard Print Denim Jacket with Pockets
Sale
LL Exclusive

Dusty Rose Leopard Print Denim Jacket with Pockets

From $27.95 $56.99 $56.99 (-50%) /
Subscription

Final Sale

Select an option to add this to your cart

Notify Me
  • Dusty Rose Leopard Print Denim Jacket with Pockets
  • Fits true to size, measured on a standard size 4
  • Loose relaxed fit, drawstring waist for tighter fit
  • LIME LUSH EXCLUSIVE STYLE!
  • No lining
  • Imported
  • Dusty Rose leopard print non-stretchy denim self
  • Leopard print in Black
  • Vintage distressed wash all over for a perfectly worn-in look
  • Mock neckline with fold over collar option
  • Antique Gold zipper and button up front closure
  • Adjustable drawstring waist tie
  • Cargo style
  • Shoulder buckle details
  • Two chest button pockets
  • 2 side pockets
  • Long sleeves with adjustable button cuff detail
  • Straight hemline
  • Self: 100% Cotton

 

Note: Machine wash cold, Do not bleach, line dry.

  S (2-4) M (6-8) L (10-12)
Sleeve 23" 23.5" 24"
Length 30" 31" 32"
Bust 46" 48" 50"

Model is wearing a size Small
Model’s Profile: Size 0, Height 5'7", Bust 32", Waist 24" 

Select an option to add this to your cart

COMPLETE THE LOOK

RECENTLY VIEWED

YOU MIGHT ALSO LIKE

REVIEWS

Customer Reviews

Based on 15 reviews
47%
(7)
7%
(1)
20%
(3)
7%
(1)
20%
(3)
H
Holly N.
Not Dusty Rose

The color a total misrepresentation The fabric stiff and poor quality. I returned it and sadly I had to pay for it.

Hi Holly,

Thank you for taking the time to leave an informative review!

We're sorry to hear this jacket wasn't what you expected. We understand that can be frustrating.

According to our color guide, we find the shade of this jacket to be a dusty rose, as we have it listed. We're sorry if you feel this is inaccurate. We do our best to showcase the actual color of an item, but between studio lighting and different monitors, it can be challenging to portray.

Being a small boutique, we cannot cover the cost of all returns as much as we'd like to. However, we offer free returns if your order is over $100, and you return for store credit as a 'thank you' for keeping your business with us. Outside of those parameters, our return label is a flat rate of $6.95 deducted from the refund should you use it. Customers are also welcome to provide their own postage.

We have all of this information readily available on our returns page: https://www.limelush.com/pages/return-policy.

We appreciate your feedback and will certainly use it to improve our customer experience. Thank you! :sparkling_heart:

J
Jodie W.
So beautiful and well made!

So beautiful and well made! Love it!!

C
Cindy H.
I love it. True to

I love it. True to size. Wore this to a rodeo dinner with a black shirt, kancan bells and black heel booties. Lots of compliments. Win win on outfit

D
Diane P.
It was way way too

It was way way too big for a small! Huge!!

Hi Diane,

Thanks so much for taking the time to leave a review! We’re bummed to hear that your jacket fit differently than you were expecting. We definitely recommend checking the description box as we always list the item measurements there so you’re able to choose the items that will provide you with the most flawless fit! We definitely don’t want you to feel stuck with something you’re unhappy with so we’re glad to see that you were able to create a return to get them sent back!

We hope you’ll be able to use your credit to find something that you’re 100% happy with. If you have any questions, please reach out to us at help@limelush.com and we’d be happy to help!

A
Ashley P.
Not the same color in person as pictured

I want to give this a good star rating but unfortunately I am extremely disappointed in the color that showed up vs the color online. In the pictures this looks like a "dusty rose" in person this looks like a very pink bubble gum color. The fit and style are great, but the fact I bought before a vacation and then couldn't take was upsetting as well.

Hi Ashley,

Thanks for taking the time to write a review for this jacket. We are so sorry that the color is not what you were hoping for. We know how frustrating that can be!

We do our best to showcase an items true colors through our photos and videos but some things can appear different.

We never want you to feel stuck with an item you're not happy with. We hope you'll send this jacket back with the return label we just sent to your email on file with us.

Be sure to let us know if there is anything else we can ever help you with. We're always happy to help! :heart:️